vrijdag 14 november 2014

Explosie aan bezoekers!

Dan ben je even een tijdje niet zo actief aan het bloggen (zie mijn vorige post over het feit dat ik zwanger ben) en dan explodeert het aantal bezoekers zonder dat je er erg in hebt! Superleuk om te zien!

De meeste bezoekers kwamen voor het patroon van de Finse granny square. Ik noem de granny zo, omdat ik het patroon vond op een Fins blog en ik vertaalde het naar het Nederlands. Mijn blogpost werd gedeeld via Facebook en Pinterest en zorgde voor nog meer bezoekers. Ik had echt niet gedacht dat dat zo snel zou gaan! Wel leuk om te zien dat een blogpost van mijn beginnende blog zo fanatiek wordt opgepikt!

Er kwamen ook enkele Engelstalige reacties op mijn vertaalde patroon, met de vraag of dit patroon ook in het Engels te krijgen is. Nou, voor zover ik weet niet! Maar wat er niet is, is altijd te maken natuurlijk :-) Dus morgen zal ik de Engelse vertaling van het patroon hier plaatsen. Mijn eerste poging om een patroon naar het Engels te vertalen, dat bleek nog best een uitdaging. Ik kan prima Engelse patronen lezen en begrijpen, maar om zelf de Engelse termen te gebruiken voor een tekst, was weer even heel anders! Eens zien hoe vaak het Engelse patroon (wereldwijd?) wordt gedeeld.

Morgen dus meer hier op mijn blog!

4 opmerkingen:

  1. hoi allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk en ook spannend!

    Tijdje terug heb ik een poncho gemaakt met jou Finse Granny en die gepost op Facebook met de link van jou blog. Waarschijnlijk heb je daardoor veel bezoekers gehad :D
    Dit is de poncho geworden

    http://destoffenzolder.blogspot.nl/2014/10/poncho-met-ptt-post-effect.html#comment-form

    Ik hoop dat je binnenkort weer leuke gehaakte dingen blogt!
    Geniet van je zwangerschap!

    grtzz Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je poncho mooi geworden Eveline! En superleuk om te horen dat je jouw blogpost ook hebt gedeeld op Facebook... Daar komen vast al die extra bezoekers vandaan, bedankt! Enne, binnenkort weer nieuwe gehaakte dingen hier op mijn blog, er is alweer van alles gaande hier. Ik moet alleen nog even de tijd vinden om foto's te maken en tekstjes te schrijven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Could you teach how to make the triple crochet together?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Could you teach how to make the triple crochet together?

    BeantwoordenVerwijderen